בהתאמה לדרישת הארגון
בארץ ובחו"ל, כחוקרת או כיועצת, מעבירה קורסים, השתלמויות והדרכות מבוססות היכרות עומק עם מה שקורה בזירה התיירותית, בזירה העסקית ובכלכלה הגלובלית. מבין ההדרכות: טרנדים ומגמות בתיירות, מלונאות ופנאי | תכנון, ניהול ותפעול החוויה התיירותית | ניהול משברים בתיירות בראייה מערכתית והוליסטית | הדרכות בשירות ואירוח | יצירתיות וחדשנות בשיווק, ניהול ותפעול תיירות.
Service and Experience
איכות השירות נשמע כמו תכני האתמול. כיום, ארגונים ועסקים נדרשים להמציא את עצמם מחדש, להדהים את הלקוחות בשירות שהוא מעל ומעבר למצופה. אמר איש חכם: ששירות לקוחות טוב - הוא כשאין צורך בשירות לקוחות! אולם, לפעמים עלינו לחדש ולחזק את היכולת הזו להדהים, כל שכן, לכל רוחב הארגון.
Managing Creativity
היכולת לחשוב אחרת, לצאת מהקופסא, מבלי לצאת מדעתנו, היא יכולת מהותית להצלחה אישית, עסקית ובקריירה. פיתוח היכולת לחשיבה פורצת דרך ומפתיעה, תוך מיקוד ביעדים ומטרות ברורות, עשויה להיות ההבדל בין להתקדם או ללכת אחורה. המוטו בעבודתי: "לא נוכל לפתור את בעיות היום, עם פתרונות האתמול"!
Crises Management
ניהול משברים בתיירות, מלונאות, פנאי ונופש הינו היבט מרכזי בתיירות הישראלית ובעולם כולו. להתמודדו, עם משברים רבדים רבים, המצריכים חשיבה אסטרטגית פרו-אקטיבית והוליסטית. כחוקרת ניהול משברי-ביטחון בתיירות מתוך פרספקטיבה של יצירתיות וחדשניות אני מביאה איתי ידע עמוק ורחב בסוגיות הללו לטובת הלקוחות שלי. המוטו: "לא נוכל לפתור את בעיות היום, עם חשיבת האתמול!".
Management Development
מנהלים ועובדים נדרשים היום לסט מיומנויות ויכולות מגוונות, שלעיתים אף מתנגשות זאת בזאת. המנהל האפקטיבי מסוגל להיות מגוון ולהתאים התנהלות מסוימת לתרחיש מסוים. היכולת לגיוון, לשליטה מיטבית במספר רב של מיומנויות, למיקוד באנשים ובמשימה נמצאת במרכז ההשתלמויות למנהלים ועובדים.
Strategic Marketing Concept
ארגונים בתחילת הדרך, או בדרך לשינוי והתחדשות, זקוקים לקונספט שיווק אסטרטגי כזה המוביל את העשייה לקראת המטרות והיעדים הרצויים. מבט אסטרטגי זה כולל שלוש נקודות ייחוס שהן חלק ממודל הבית שפיתחתי "מודל מעגלי התהודה". הידע שצברתי לאורך השנים הרבות, כל שכן כדוקטורנטית וחוקרת משברים בתיירות, עומד לרשות הלקוחות שלי בעבודתינו המשותפת.
Digital and Social Marketing
שיווק בעידן הדיגיטל והסושיאל טרף את כל הקלפים והביא מציאות חדשה ולא פשוטה לזירה העסקית. שוק רווי, תחרות גדולה וטעמם המשתנה של הצרכנים מכריחים את העוסקים בשיווק ובמיתוג לעמוד בחוד החנית השיווקי בכדי להיטיב ולהתמודד עם אתגרים והזדמנויות אלה. כאשת שיווק, מיתוג ו-Creative אני בונה ומפתחת הדרכות בנושאים הללו בהתאם לצרכי הארגון, החברה או העסק.